Η Καινοτομία & η επιτυχία στην Έκθεση από την Online Εκπαίδευση ΑRNOS

Ἁλωτὸν γὰρ τὸ ζητούμενον, ἐκφεύγει δὲ ταμελούμενον. Σοφοκλής

                                           

(Ό,τι ζητάς μπορείς να το πετύχεις, σου ξεφεύγει μόνο ό,τι παραμελείς)

Ο εκδοτικός  και εκπαιδευτικός  οργανισμός ARNOS με την 30ετή πείρα του  στο χώρο και τις επιτυχίες του  στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση  τόσο στην ανώτατη  όσο και στη μέση, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά στην Αμερική και οπουδήποτε αλλού  (οι μαθητές μας μετά από σκληρή και συντονισμένη εργασία αρίστευσαν στις Πανελλήνιες  2016 στην Έκθεση – Έκφραση) διοργανώνει ένα πρόγραμμα διαδικτυακών  μαθημάτων  σχετικά με  την Έκθεση – Έκφραση  Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου.

Απώτερος  στόχος μας είναι αφενός η επιτυχία  των παιδιών μας στις πανελλήνιες με προετοιμασία από την Α΄ Λυκείου σύμφωνα με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και αφετέρου να αγαπήσουν αυτο το βασικό μάθημα.  Σκοπός μας είναι να το απλοποιήσουμε στο μέτρο του δυνατού. Φυσικά ο σωστά δομημένος λόγος, προφορικός και γραπτός, αποτελεί ένα προσόν που θα τους χρειαστεί σε όλη τους τη ζωή και με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.

Η γλώσσα μας άλλωστε μιλιέται αδιάκοπα περισσότερο από 4.000 χρόνια. Χιλιάδες άτομα κάθε εθνικότητας τη μαθαίνουν. Γιατί λοιπόν να μην τη μάθουμε και μεις καλά,  αφού μας βοηθά στην πνευματική μας ευστροφία αλλά και στον προφορική ή γραπτό λόγο με τα άπειρα συνώνυμα και το πλούσιο λεξιλόγιο;

Είμαστε παρόντες για να σταθούμε αρωγοί στο δύσκολο έργο των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να μας στείλετε τις απορίες σας αλλά και να βρείτε απαντήσεις στα ερωτήματά σας μέσα από τα πλουσιότατα αρχεία μας σε όλα τα μαθήματα.

Η εργασία μας δεν είναι απλώς συγγραφική, ερχόμαστε πολύ κοντά στο μαθητή, βλέπουμε τις αγωνίες του, τα κενά του τα οποία  τον βοηθάμε να τα καλύψει, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία μας στις   ιδιαιτερότητες  και ανάγκες του. Υπάρχουν ειδικοί μνημοτεχνικοί πίνακες για τη μεγαλύτερη βοήθεια του.

Τέλος σας παρέχουμε τη δυνατότητα να μάθετε τις αδυναμίες σας στο μάθημα και να τις διορθώσετε. Μπορείτε   να  γράψετε έκθεση για κάποιο από τα θέματα που θα βρείτε παρακάτω και να μας το στείλετε. Σύντομα θα έχετε τη διόρθωση μαζί με ένα βαθμό τον οποίο μπορείτε να πετύχετε στις εξετάσεις. Εξυπακούεται … σκονάκια και αντιγραφή απαγορεύονται, γιατί απλούστατα δε θα μάθετε τις δυνατότητές  σας.

Πριν ξεκινήσετε να γράφετε, διαβάστε τη μεθοδολογία της έκθεσης αλλά και πληροφορίες για το θέμα που διαλέξατε.

Η έκθεσή σας  να έχει 400 λέξεις περίπου και θα αξιολογηθεί σε περιεχόμενο, δομή και έκφραση.

Θέματα για παραγωγή λόγου:

Παιδεία

΄Ολοι σήμερα συμφωνούν πως η παιδεία μας έχει πολλά αρνητικά στοιχεία, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την αντίδραση των νέων που μπορεί να φτάσει μέχρι την αδιαφορία. Με ποιο τρόπο νομίζετε πως θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν αυτά τα προβλήματα  ώστε οι σημερινοί μαθητές να γίνουν αυριανοί πολίτες που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν  επιτυχώς στη δύσκολη πραγματικότητα.

Παράδοση

Υπάρχουν δυο ριζικά αντιτιθέμενες απόψεις σχετικά με την παράδοση. Η πρώτη πιστεύει πως αποτελεί ανασταλτική δύναμη για την κοινωνική πρόοδο και η άλλη πως  εμποδίζει την αλλοτρίωση του λαού μας. Ποια είναι η δική σας τεκμηριωμένη θέση σχετικά με τις δυο αυτές γνώμες;

Φύση

Η καταστροφή του περιβάλλοντος αποτελεί δυστυχώς  πραγματικότητα. Το μέλλον του πλανήτη μας διαγράφεται απειλητικό. Να επισημάνετε τα αίτια αυτής της κατάστασης και να προτείνετε τρόπους αντιμετώπισης του κακού.

Εννοείται βέβαια πως περιμένουμε τις κρίσεις  σας. Τα καλά σας σχόλια μας δυναμώνουν ενώ μέσα από τα αρνητικά σας γινόμαστε καλύτεροι. Ελάτε λοιπόν μαζί μας σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι γνώσης. Έχουμε τόσα να δούμε και να μάθουμε.

Ελάτε λοιπόν μαζί μας σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι γνώσης. Έχουμε τόσα να δούμε και να μάθουμε και όπως γράφει ο μεγάλος Αλεξανδρινός:

 … θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους,
να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,
και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις…

2. Εμπειρίες Μαθητών μας

΄Εδωσα Πανελλήνιες ως τέκνο  Ελληνα εξωτερικού, και ζούσα τα 3 χρόνια του λυκείου στην Αμερική, όπου πήγαινα σε αμερικανικό  σχολείο. Κατάφερα να περάσω Ιατρική Πάτρας δίνοντας μονον Έκθεση, στην οποία πήγα πολύ καλά. Επί 2 ½  χρόνια παρακολουθούσα  μάθημα on line, χωρίς να έχω κανένα κενό . Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλολογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της.  Και άλλα Ελληνόπουλα στην κατηγορία μου, που βρίσκονται στην Αμερική  ακολουθούν το ίδιο σύστημα.

Θεανώ Π, φοιτήτρια Ιατρικής

Εγώ φοίτησα για 3 χρόνια στην Αμερική, όπου πήγαινα σε αμερικανικό  σχολείο, γιατί ο πατέρας μου ήταν διπλωματικός υπάλληλος αποσπασμένος εκεί. Τη σχολική χρονιά 2016-2017  επέστρεψα στην Ελλάδα και χωρίς κανένα προβλημα  τελείωσα  την Β΄ Λυκείου.  Δεν ειχα κανένα κενό, όπως και η αδελφή μου που πήγε Γ΄ Γυμνασίου. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλόλογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της.

Ανδρέας και Ιωάννα Μ. , Τρίπολη

Με την κυρία Μαρία Χρήστου  έκανα έκθεση, αρχαία και λογοτεχνία για τις Πανελλήνιες επί 2 χρόνια. Έπρεπε να καλύψω τα τυχόν κενά μου. Για να πετύχω λοιπόν, χρειαζόμουν κάποιον να του λύνει κάθε σχετική  μου απορία. Εκτός αυτού, ήθελα  οργάνωση και αποβολή του άγχους. Το διαδικτυακό μάθημα μπορεί να βοηθήσει το μαθητή όσο και ένα συνηθισμένο ιδιαίτερο μάθημα και έχει το πλεονέκτημα ότι δεν κοστίζει πολύ,  ενώ βοηθά στη διαχείριση του χρόνου του καθώς γίνεται από το σπίτι του. Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα, ιδιαίτερα σε παιδιά απομακρυσμένων περιοχών. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλόλογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της.

Γεωργία, Κάρυστος, φοιτήτρια αρχιτεκτονικής.

Η Εκθεση είναι ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα μαθήματα που διδάσκεται κάθε μαθητής κατά τη διάρκεια της σχολικής του ζωής και ειδικότερα στην τρίτη λυκείου. Ωστόσο για να μπορέσεις να πετύχεις  θα πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος δάσκαλος. Αρχικά ήμουν επιφυλακτικός όσον αφορά τα μαθήματα online, όμως ένα μάθημα ήταν ικανό για να διαλύσει οποιαδήποτε αμφιβολία μου. Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα, ιδιαίτερα σε παιδιά απομακρυσμένων περιοχών. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλόλογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της.

Πάνος Τ , Ε. Μ. Π.

Η κα  Μαρία Χρήστου  είναι κατάλληλα καταρτισμένη σαν επιστήμονας ενώ παράλληλα διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα ενός σωστού εκπαιδευτικού- παιδαγωγού,  όπως μεταδοτικότητα, υπομονή και επιμονή και ψυχολογική στήριξη στις δυσκολίες του μαθητή. Μπορεί να μετατρέπει το μάθημά της σε πολύ ευχάριστο και ιδιαίτερα απλό μέσα από εικόνες, σημειώσεις. Διδασκόμουν μια φορά την εβδομάδα στη  γ΄ λυκείου έκθεση  και αρίστευσα στο μάθημά της στις Πανελλήνιες. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλόλογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της.

Μαρία, Βόλος, φοιτήτρια αρχιτεκτονικής.

Το διαδικτυακό μάθημα της  έκθεσης με βοήθησε πολύ στις Πανελλαδικές εξετάσεις και πιστεύω πως έκανα την καλύτερη επιλογή φέτος. Η ώρα περνούσε ευχάριστα, εποικοδομητικά  και δε φαινόταν ανιαρή. Η ύλη βγήκε γρήγορα χωρίς δυσκολία με αποτέλεσμα να έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε επαναλήψεις. Πιστεύω ότι είναι μία πολύ καλή λύση για τα παιδιά που δε μένουν κοντά στις πόλεις και για όσα έχουν περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλολογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της

Ασημίνα , Μύκονος, φοιτήτρια οπτικής, οπτομετρίας.

Εξαιρετική εμπειρία. Δεν  ήμουν συνηθισμένος σε τέτοιου είδους μάθηση, αλλά εμένα προσωπικά με κάλυψε πλήρως.

Έμαθα να γράφω εκθέσεις, λύθηκαν οι απορίες μου και όλα αυτά μέσα στην άνεση του σπιτιού μου. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλολογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της

Μαρία Μ , Α.Σ.Ο.Ε.Ε.

Μένω σε νησί. Επέλεξα να κάνω μαθήματα έκθεσης online από την α΄ λυκείου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, είναι ακριβώς σαν να γίνεται το μάθημα ιδιαίτερο στο σπίτι μου, δεν έχω κενά και είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στον υπολογιστή και στις διαφάνειες του μαθήματος. Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε όλα τα παιδιά. Ευχαριστώ πολύ τον ΑΡΝΟ  και την φιλόλογο κ. Χρήστου για τη δουλειά της

Παναγιώτης  Τ, Μύκονος

3  Πώς γίνεται το μάθημα της Έκθεσης

Η on line διδασκαλία,  με διάλογο καθηγήτριας – μαθητών, παρουσίαση σε εικονικό πίνακα και ό,τι άλλο χρειαστεί, διαρκεί  περίπου 90  λεπτά  κάθε εβδομάδα από την ειδική πλατφόρμα του κάθε μαθήματος  για την αντίστοιχη τάξη. Βεβαίως  οι μαθητές  μπορούν να  έχουν πρόσβαση  οποτεδήποτε το υποστηρικτικό υλικό που αντιστοιχεί σε κάθε μάθημα και  να  το μελετούν.

Αρχικά  εντοπίζουμε  τα κενά του κάθε  μαθητή, τα οποία  τον βοηθάμε να τα καλύψει, προσαρμόζοντας τη διδασκαλία μας στις   ιδιαιτερότητες  και ανάγκες  του.

Κατόπιν οι μαθητές,  είτε μόνοι τους  είτε στο τέλος της διδασκαλίας, λύνουν τις  ασκήσεις  που τους έχουν δοθεί για εμπέδωση της θεωρίας και   κατόπιν γράφουν έκθεση  που  στέλνουν χειρόγραφη μέσω σαρωτή  (scanner) ή σαν φωτογραφία  στην καθηγήτρια, η οποία  την διορθώνει, επισημαίνει τα τυχόν λάθη  και τους στέλνει τις  παρατηρήσεις της, τις  διορθώσεις της.

Οι απορίες  και   τα ιδιαίτερα προβλήματα συζητώνται  στην αρχή του επομένου μαθήματος.

Ειναι ιδιαιτερα σημαντικο να γραφουν όσο πιο συχνά μπορούν.

ΜΑΘΗΜΑ  ΕΚΘΕΣΗΣ  ΧΩΡΙΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ.

Ειδικά για τη Γ΄ Λυκείου οι  περισσότερες εργασίες από μέσα Δεκεμβρίου είναι θέματα  προηγουμένων  Πανελληνίων για ψυχολογικούς και πρακτικούς λόγους. Oι μαθητές στη διαρκεια του μαθήματος φτιάχνουν την περίληψη, την οποία διορθώνουμε αμέσως όπου  χρειάζεται. Με αυτον τον τρόπο επισημαίνουν τα λάθη τους και  διορθώνονται γρήγορα.

Το ίδιο ισχύει για τις υπόλοιπες ασκήσεις του κριτηρίου και την παραγωγή λόγου. Δημιουργούμε ένα σχεδιάγραμμα και κατόπιν αρχίζει να γράφει την έκθεση ο μαθητής ενώ η καθηγήτρια τον διορθώνει αν χρειάζεται. Αυτό σημαίνει:

  • Απόκτηση αυτοπεποίθησης
  • Απόκτηση εφοδίων για το βέλτιστο αποτέλεσμα στις εξετάσεις.

Ο μαθητής μέσα στο μάθημα ήδη αρχίζει να γράφει και  να απαντά στις ασκήσεις Πανελλαδικών εξετάσεων

Αν ενδιαφέρεστε για την  πλατφόρμα  του μαθήματος:

  • Στην πλατφόρμα του μαθήματος, που είναι πάντα στους μαθητές  προσβάσιμη με έναν κωδικό,  έχει αναλυθεί η θεωρία ανά ενότητες για την πληρέστερη κατανόησή της με τρόπο κατανοητό και ευχάριστο.
  • Έχουν γίνει ηχογραφήσεις ανά μάθημα για την πληρέστερη κατανόησή της θεωρίας (δυνατότητα να ακούτε και να βλέπετε την παράδοση όσες φορές και όπου θέλετε από το διαδίκτυο).
  • Υπάρχουν δοσμένα Θέματα κοινωνικού προβληματισμού, ενώ οι οδηγίες μας για την παραγωγή λόγου θα σας μάθουν τεχνικές για να  βρίσκετε γρήγορα  αυτά που θα γράψετε.
  • Λεξικά και λεξιλογικές ασκήσεις με τις απαντήσεις τους για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου των μαθητών, που δυστυχώς συνήθως δεν είναι πολύ πλούσιο.
  • Ασκήσεις κατανόησης της θεωρίας ιδιαίτερα χρήσιμες  για την εμπέδωση της.
  • Hχογραφημένα κριτήρια Αξιολόγησης με τα δεδομένα των Πανελληνίων Εξετάσεων, κάτι τελείως νέο και πρωτοποριακό.
  • Περιεκτικές απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου σας.
  • Και βέβαια διαγωνίσματα με τα δεδομένα των Πανελληνίων  Εξετάσεων ,  στο τέλος κάθε διδακτικής ενότητας, που θα τα γράψετε και θα μας  τα στείλετε για διόρθωση.

Διαβάστε επίσης

Σχόλια

Loading...